Henvisning av pasient
Våre spesialister tilbyr faglig solid behandling av høyeste kvalitet. Vi er kjent for rask oppfølging og tett kommunikasjon gjennom hele behandlingsløpet, slik at din pasient får behandling som både er trygg og profesjonell.
Slik ivaretar vi din henviste pasient
Hos Kjeller Tannhelse er vårt mål å være en trygg og pålitelig samarbeidspartner for deg og dine pasienter. Vi ser frem til å bistå dere med høy kvalitet og tett oppfølging.
-
Kontakt med pasienten
Når vi mottar henvisningen, kontakter vi pasienten raskt for å avtale tid for behandling. Vi legger stor vekt på å gi grundig informasjon på forhånd, slik at pasienten føler seg trygg og godt informert. Pasienten får en påminnelse om timen via SMS eller telefon. -
Pasientjournal
Vi oppretter en journal som er eksklusiv for spesialisten som behandler pasienten. Dette sikrer diskresjon og at pasienten ikke mottar markedsføring fra oss. -
Grundig undersøkelse og planlegging
Vi setter av tid til en grundig undersøkelse og utarbeider en detaljert behandlingsplan med et oversiktlig kostnadsoverslag. -
Gjennomføring av behandling
Vi utfører kun den behandlingen som er spesifisert i henvisningen og følger opp med kontroller. Dersom det oppstår komplikasjoner, tar vi fullt ansvar og holder henvisende tannlege informert. Hvis du som henviser ønsker å være til stede under behandlingen, er du hjertelig velkommen. -
Epikrise
Kort tid etter behandlingen sender vi en detaljert epikrise til deg som henvisende tannlege.